Saya tiada ijazah tetapi gaji saya sama level dengan mereka ada ijazah universiti dan kerja dari rumah jer!!

Translate

Saya tiada ijazah tetapi gaji saya sama level dengan mereka ada ijazah universiti dan kerja dari rumah jer!!


Salam sejahtera semua,

Apa khabar pengunjung blog saya,apa-apa pun terima kasih ye sudi melawat dan membaca coretan saya..

Saya ni nak mengarang lebih-lebih tak pandai ,kalau ayat tungang langang maaf ler,maklumlah bukan budak belajar universiti ,hehehe.

Sedar tak sedar dah 29 april 2016 ,sekejap je nak habis bulan 4 kan... daripada pengalaman saya kerja gov dulu, masuk jer hujung bulan, duit gaji dah nipis dah ,bertuah ler kalau gaji tuan 5 6 angka sebulan boleh tarik nafas lega,itu pun kalau pandai MM( money managment) kan.

Masuk hujung bulan dan nak menunggu tibanya next gaji mejoriti dah catu duit gaji sebab dah berhabis buat bayar segala hutang piutang.... dan kuasa membeli pun menjadi lemah.. kene tunggu gaji seterus lak baru kuasa membeli powerkan hehe... ini  saya pernah lalui.

apa yang saya nak cerita sejak saya buat bisnes mymi1 ni banyak urusan yang boleh saya settlekan.oh ye,untuk makluman saya dah 8 bulan berhenti keje gov,sekarang santai2 dekat rumah.

saya sekarang buat keje dari rumah jer ,pakai pun kain pelekat tak berbaju,janji ada laptop sebiji dan sambungan internet,itu pun boleh jana pendapatan ,dah tak perlu nak kejar masa pagi-pagi bersesak nak pergi kerja.Semua ini menjadi impian setiap orang kan kan,ada masa,ada duit dan dapat lihat anak-anak membesar depan mata.

sejak saya join mymi1 sampai sekarang ,apa yang saya tahu mymi1 tidak pernah gagal buat bayaran kepada ahlinya 2 kali setiap bulan.

produk mymi1 pula produk keperluan,alah... semua orang dok guna tanpa dipaksa,itu yang mymi1 buat untung banyak tu,

Cuba anda buka telefon tengok berapa lagi baki kredit topup dalam acc prepaid anda,kalau dah nak habis tu atau dah nak tamat tempoh aktif,nak tak nak anda akan keluar juga duit untuk beli kan kan...

Kenapa perlu keluarkan duit lebih kalau ada cara anda boleh buat penjimatan sehingga 200%,rugi tau.oh lupa mungkin gaji anda 5 6 angka itu tidak terkesan tu kan.

Dalam mymi1 ni mudah je 

"JOIN => GUNA SENDIRI =>JIMAT SENDIRI=> UNTUNG SENDIRI"

Sekarang ni ada yang buka acc sampai 4 5 acc sorang-sorang,asalnya dari sekali modal jer........


ok lah itu je coretan saya petang ni,kalau anda rasa nak join dan buat duit dengan mymi1,tolong baca apa yang saya cerita kan dekat blog saya supaya anda nampak apa itu bisnes mymi1.apa yang saya tulis dekat blog anda baca lah.


ok,sekian,buat duit ketika sihat supaya masa sakit tidak risau......

Popular Posts

Apa kata Anda?

KLIK BUTTON HIJAU DIBAWAH INI UNTUK BELI PRODUK KING SERUM PERFORMANCE GEL.

ORDER SEKARANG.
Wasap kami untuk mengetahui ada promosi @ tidak